הקמה והפעלת מערכת מבחנים והסמכות פנים /חוץ ארגונית

הקמה והפעלת מערכת מבחנים והסמכות פנים /חוץ ארגונית

צורך חשוב שעולה בתקופה זאת הינו הצורך לבצע בחינות והסמכות באמצעות הרשת.

המעבר למבחנים מתוקשבים מעניק לארגון הזדמנות לבצע קפיצת מדרגה בכל הקשור לרמת הבחינה, מה שעשוי להשפיע באופן חיובי גם על המוטיבציה ורמת הלמידה, המבחן המתוקשב מעניק לכותבי המבחנים ארגז כלים נרחב המאפשר לפרוץ את המסגרת הקיימת ולצאת מחוץ לקופסא.

חברת טופאדיו תלווה את התהליך החל מבחירת המערכת המתאימה ביותר לצרכי הארגון, לווי מקצועי של כתיבת המבחנים, ביצוע המבחנים, שמירה על טוהר הבחינה, סיכום וניתוח התוצאות.

המבחן המתוקשב מקנה לנבחן חווית למידה ובחינה מעניינת, מאתגרת והוגנת יותר לצד הזדמנות להתמודד עם שאלות ברמות חשיבה גבוהות כמו יישום, יצירה והערכה.

ביצוע מבחנים מתוקשבים מאפשר לארגון ניטור ובקרה אחר רמת ואיכות המבחן  בנוסף ליכולת להצביע על נקודות חוזקה וחולשה אצל הלומדים. המערכת מאפשרת להציג  מספר רב של דו"חות ובהם: מקדם האבחנה, מקדם היעלות, וכמובן גם את מִשְׂרַעַת הציונים. מהנתונים המתקבלים ניתן ללמוד על איכות ויעילות המבחן, ניתוח אפקטיבי של הנתונים מאפשר לשפר ולדייק את המבחן ,לבחון את הנחות היסוד לתכנון המבחן ולהשפיע במידת הצורך על תמהיל המבחן.
אפשרות נוספת שמערכת מבחנים מתוקשבת מעניקה לנו הינה היכולת למזער באופן ניכר הטיות בהערכה שמקורן בהטיות הקוגניטיביות שהן חלק בלתי נפרדת מכל תהליך הערכה אנושי.
מקור הטיות אלו הינו על פי רוב תולדה של השפעות זרות כמו – אפקט הילה, אפקט פיגמליון, דעות קדומות, סטראוטיפים ועוד ..

בדיקה דיגיטלית  של מבחן מצמצמת לכדי אפס את ההטיות הנ"ל –ובכך מובטחת הגינות והוגנות בהליך בדיקת המבחנים. 

לפרטים נוספים ולייעוץ צרו קשר



    טופ-אדיו

    הלנה אמינוב
    בשביל הטכנולוגיה

    טופאדיו הינה חברה מובילה בהדרכה טכנולוגית, הפועלת על בסיס אסטרטגיה ממוקדת לקוח המספקת סל פתרונות מחשוב מלא תחת קורת גג אחת.

    פרטי התקשרות:

    • טלפון: 077-7573393

    • פקס: 153-524431999

    • דוא"ל: topedumail@gmail.com

    • כתובת: כפר הנוער כנות

    • מען למכתבים: מושב ביצרון מיקוד 6094600, ת.ד 128